maandag, juli 08, 2013

CHALLENGE #1 "CHEERFUL SKETCHES"

DE CHALLENGE LOOPT VAN:   08-07-13 TOT 03-08-13


GOEDEMORGEN medefreubelaars, ja ja hier zijn we dan met een NIEUW CHALLENGE BLOG en onze eerste nieuwe SKETCH challenge......onze sponsor voor de eerste challenge is:

 Met een 10 € cadeaubon voor de winnaar......is het niet geweldig !!!


Wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt.....dat is alles, simpel toch....dus kom maar op hoor ladies, lekker meedoen zou ik zeggen en we zijn uiteraard heel erg nieuwsgierig wat voor moois jullie gaan maken.....

SKETCH #1


En jullie kunnen zien wat ons geweldige DT team ervan gemaakt hebben....jullie kunnen ook op de link boven de naam van ons DT team klikken om op hun individueel blog te kijken naar nog meer detaills....Kijk maar eens wat de ladies gemaakt hebben....is het niet geweldig...


Marjoleine - Mar-scrap-a-holic


Ilonka - Me and my Scrapworld



Geesje Mijn Hobbyhoekje


Ans - lovescrapping-ans


Margreet - Margreets-scrapcards



*Anja* Anja's Scrap place.



En onze allereerste Gast - Designer is.
Elly Elly



Dank je wel hoor Elly dat je als onze gast designer meedoet met de challenge

Kom snel kijken en doen jullie allemaal mee !!

Heel veel plezier allemaal. We kijken uit naar jullie kaartjes.
En vergeet je kaartje niet te uploaden met Inklinkz....

Veel plezier 
Groetjes van het DT team

8 opmerkingen:

  1. Zier er leuk uit dit nieuwe blog, super! Ik ga mijn best doen en hoop binnenkort iets te kunnen plaatsen!
    Veel succes allemaal!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Supersssssssssssss Anita ik zou zeggen lekker meedoen hoor meis en je kunt ook een leuke prijs ermee verdienen. ben heel aagje wat voor moois je gaat maken hoor
      Veel liefs Terry

      Verwijderen
    2. Hoi Anita wat superleuk dat je mee gaat doen hoor. We kijken hier uit naar je kaartje. Ben benieuwd waar mee je ons gaat verrassen. Freubel ze.

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen
  2. ik wil wel meedoen maar.......... misschien een beetje dom, hoe krijg ik hier me kaartjes enzo geplaatst??? Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Ineke dat is niet zo moeilijk hoor meis, gewoon even op Add your Link klikken onderaan ( het blauwe balkje) die linkt dan jouw kaart naar je blog toe en kunnen wij zien wat voor moois je gemaakt hebt
      Veel liefs Terry

      Verwijderen
  3. hallo lieve dames, ik doe natuurlijk graag mee, en mijn kaartje voor jullie 1e challenge staat op mijn blog, heb hem net klaar !!
    liefs van Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maris, zou je aub even via add your card, je kaartje willen linken, dan kan iedereen hem ook hier op t blog zien, alvast bedankt, en een fijne dag verder
    liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten heeft iedereen al gemaakt zeg! Echt super tof dat iedereen zo lekker enthousiast mee doet!
    Liefs, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen