maandag, augustus 05, 2013

CHALLENGE # 2 "CHEERFUL SKETCHES CHALLENGE BLOG"

Hallo Medefreubelaars,

Hier zijn we weer met alweer de 2de Sketch ......wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt.....dat is alles, simpel toch....dus kom maar op hoor ladies, lekker meedoen zou ik zeggen en we zijn uiteraard heel erg nieuwsgierig wat voor moois jullie gaan maken...



SKETCH #2





Onze sponsor is dit keer DOE @ DING


 

............................................................................................................

We hebben twee nieuwe designers erbij.
Graag stel ik onze nieuwe designers aan jullie voor.

Marjolein Jolanda

Ladies welkom in ons gezellige team. 

Dit is het prachtige kaartje van onze Gast-designer

Marit



Hier zijn de prachtige kaartjes van TEAM A

Marjoleine - Mar-scrap-a-holic


Ans - lovescrappingans


Ilonka - Me and my Scrapworld


Geesje - hobbyhoekje-engelchen



"Anja" - *Anja's scrapplace*

 

Margreet - Margreet's scrapcards



Adriana - card's from Adriana





DOEN JULLIE GEZELLIG MEE !!

We kijken uit naar jullie creaties...

Heel veel plezier allemaal. 
En vergeet je kaartje niet te uploaden met Inklinkz....

Veel plezier 

 

Groetjes van het DT team


 

24 opmerkingen:

  1. Wat een mooie voorbeeld kaarten. Ga proberen mij te doen hoor. Alleen een vraagje, misschien dom van mij, maar wat bedoelen jullie met DIE?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anja, Een Die is bv een mal van Joy Crafs of Marianne Design, Memory box. Enz..

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen
    2. Oké, nou die heb ik genoeg, nou ja eigenlijk nooit genoeg, hihi. Maar dankjewel voor je antwoord.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Wat een superleuke sketch weer en ik ga weer meedoen hoor, leuk. Wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita we kijken uit naar je kaartje hoor sucses !!

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen
  3. Leuke sketch hoor......ik heb m'n kaartje geplaatst ;)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ine, Dank je wel voor het plaatsen van je prachtige kaartje.

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen
    2. Wat heb je er een mooi kaartje van gemaakt Ine en wat ben je snel zeg!! Toppie!

      Liefs, Jeanine

      Verwijderen
    3. Ine Dank je wel voor het plaatsen van je prachtige kaartje.
      groetjes Adriana

      Verwijderen
  4. Wat zijn er mooie kaartjes gemaakt. Ik wil best een kaart met de sketch maken, maar ... wat is een DIE ???
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leny, Een Die is bv een mal van Joy Crafs of Marianne Design, Memory box. Enz..

      Verwijderen
  5. Your cards are beautiful DT. Thank you for a wonderful challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much for your sweet comment.

      Hugs, Ilonka

      Verwijderen
  6. Hoi allemaal. Wat heeft het team leuke voorbeelden gemaakt. IK vind het een hele leuk schets vandaar.....Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Trijntje dank je wel voor je complimentjes. Dank je wel voor je prachtige bijdrage aan het Cheerfull Sketches Challenge Blog..

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen
  7. Mooie voorbeeld kaarten dame,s en een leuke schets.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria dank je wel voor je complimentjes. Wat heb je een vrolijke en zomerse kaart gemaakt. Prachtig !! Dank je wel voor het meedoen.

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen
  8. hallo allemaal, nieuwsgierig als ik ben, heb ik me na het lezen van het bericht op het blog van Anita ook maar aangemeld als volger, ik heb even rondgesnuffeld en het ziet er erg leuk uit. Ik ga eens kijken of ik nog een gaatje kan vinden om aan deze challenge mee te doen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jennette, wat gezellig dat je ons gevonden hebt. En wat zou het leuk zijn om je creaties voorbij te zien komen. Wij kijken uit naar je kaartje hoor. En ik ben daar nu al nieuwsgierig naar.

      Verwijderen
  9. helemaal leuk Jeanette, ben benieuwd wat je met deze sketch gaat maken. heel veel freubel plezier
    liefs Gerda DT cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaartjes zijn er al gemaakt zeg, super dames
    dank jullie wel voor deze mooie bijdrage,s
    liefs Gerda DT cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeelden en inzendingen staan er hier zeg,dus wilde niet achter blijven en heb ook mijn kaartje geplaatst.
    Allen succes met de challenge.

    Fijn weekend en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeelden heb ik gezien, dus ben ik gauw aan de slag gegaan en heb mijn kaartje inmiddels geplaatst. Vind het heel leuk om mee te doen en ook fijn om n.a.v. een sketch een kaartje te maken, lieve groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie voorbeeldkaarten!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen