maandag, februari 29, 2016

winnaars Februari

Iets eerder als jullie gewend zijn, doordat februari maar 29 dagen heeft, komt dan hier al de uitslag.
We zaten weer op 71 kaartjes. Super, dank je wel aan alle deelnemers. We zijn er echt blij mee.. en ook een dank je wel voor jullie commentaar wat jullie geven. Ook dat vinden we echt heel erg leuk.

Nu de winnaar en de top 3.

De winnaar is dit keer geworden ............dit mooie kaartje


en de top 3




Van Harte gefeliciteerd!!

                                 Willen jullie je alle 4 aub even melden via het emailadres??
                                                                      Dank je wel!!

                                               Tot morgen....... met de nieuwe challenge :)
                                                              Groetjes van het team!

6 opmerkingen:

  1. Hester en de dames van de Top 3 van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Hester, Jeanette en Caroline. En wat leuk dat ik ook in de top 3 sta! Ik ga een mailtje sturen!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten. Gefeliciteerd, dames!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik in de top 3 sta! Ik stuur je een mailtje met mijn gegevens.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen