donderdag, september 01, 2016

September


Het is alweer de maand september en dat betekend weer een nieuwe challenge.

Eerst willen we iedereen weer bedanken voor de prachtige kaarten die jullie afgelopen maand geplaatst hebben. De winnaars van de challenge van Augustus zijn weer bekent gemaakt. Wil, Astrid, Ria en Nancy, nogmaals van harte gefeliciteerd.

Dan hebben we nog een leuk nieuwtje... we hebben er 2 nieuwe leden bij in het DT team
Welkom Ditta en Joanne. Leuk dat jullie ons team kommen versterken.

Ook dit keer weer een leuke sketch.
Wij hebben weer ons best gedaan om jullie te inspireren met de nieuwe sketch..
We hebben leuke sponsors, dus daar kan het niet aan liggen en de sketch is toch ook niet zo moeilijk.

Ook voor deze challenge gelden dezelfde regeltjes als altijd.
1. Jullie mogen, zoals altijd mee doen met 3 kaartjes.
    You can join us with 3 cards!.
    Du darfst mit 3 Karten mitmachen!
2. Je mag de sketch draaien en spiegelen, als hij maar zichtbaar is.
3. Er mag een stempel op de kaart, maar ook een plaatje is welkom.
4. De winnaar en top 3 mogen de maand erop GDT zijn.

Ook hebben we dit keer weer hele mooie sponsors waarvoor onze dank :)


               



en de kaarten, gemaakt door team B

Bea

Bernadet

Ditta

Ine

Marieke

Nellie


Doen jullie allemaal weer mee?? We zijn heel benieuwd wat jullie met de sketch gaan maken.
Groetjes van het team.

9 opmerkingen:

  1. Ziet er weer een leuke schets uit, en wat een mooie reeks inspiratiekaarten!
    Fijne dag,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke schets weer zeg. Ik denk dat ik wel een leuk ideetje heb. Denk dat ik een mannenkaartje maak, voor mijn neef die over 1,5 week jarig is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een kinder verjaardagskaartje geworden. Hoop dat jullie hem leuk vinden!

      Verwijderen
  3. Leuke schets en DT dames van harte met de versterking en ssucces aan de versterkers! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke sketch! ben er mee aan de slag!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldjes dames. Ik heb net een kaartje erbij gezet.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb mijn kaartje er bij gezet. Was weer een leuke sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sketch. Ik ben ermee aan de slag gegaan.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW... what pretty creations! Love both Images and the colouring are fab. Really really awesome Girls!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* The Sketchy Challenges
    Kleido’s BastelSt├╝ble

    BeantwoordenVerwijderen