zaterdag, oktober 01, 2016

oktober challenge


Gisteren hebben we de winnaars bekent gemaakt van de September challenge.

Marja, Rimmie, Miranda K, Monique en Gina, nogmaals van harte gefeliciteerd.
Scrol even een berichtje naar beneden om de mooie kaarten van de dames te bewonderen.

Iedereen natuurlijk weer bedankt voor jullie deelname aan de september challenge.We hopen dat er ook voor de oktober challenge weer veel mooie kaarten worden gemaakt.

Ook dit keer weer een leuke sketch.
Wij hebben weer ons best gedaan om jullie te inspireren met de nieuwe sketch..
We hebben leuke sponsors, dus daar kan het niet aan liggen en de sketch is toch ook niet zo moeilijk.

Ook voor deze challenge gelden dezelfde regeltjes als altijd.
1. Jullie mogen, zoals altijd mee doen met 3 kaartjes.
    You can join us with 3 cards!.
    Du darfst mit 3 Karten mitmachen!
2. Je mag de sketch draaien en spiegelen, als hij maar zichtbaar is.
3. Er mag een stempel op de kaart, maar ook een plaatje is welkom.
4. De winnaar en top 3 mogen de maand erop GDT zijn.

Ook hebben we dit keer weer hele mooie sponsors waarvoor onze dank :)


met deze mooie prijs.






De eerste kaarten die we voor deze challenge hebben gemaakt zijn van Team A.
Deze maand hebben we als digi sponser Aurora wings, dus alle kaarten over de hele maand zijn gemaakt met digi's van Aurora Wings.









en de sketch voor deze maand.........
We hopen dat jullie weer mee doen :)
groetjes van het Team.

7 opmerkingen:

  1. Zien er weer mooi uit deze voorbeeldkaartjes, bedankt weer voor de inspiratie en ik ga mijn best weer doen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke voorbeeldkaartjes! Jullie hebben me weer op een idee gebracht. Een ding is zeker, het word een schattig kerstkaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er weer mooi uit deze voorbeeldkaartjes, bedankt weer voor de inspiratie en ik ga mijn best weer doen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames jullie hebben je best weer gedaan, prachtige voorbeeldkaartjes. Ik heb net mijn kaartje erbij gezet.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sketche en mooie voorbeeldkaartjes.
    Ik heb mijn best gedaan en mijn kaartje er net bij geplaatst
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt voor deze leuke sketch, zo ook de reminders, heel mooi!
    Graag doe ik mee en mijn kaartje inmiddels geplaatst.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen