zaterdag, juli 01, 2017

juli challenge



Het is de 1ste juli en dus weer tijd voor een nieuwe challenge.

Dat betekent weer een nieuwe sketch, nieuwe voorbeeldkaartjes en nieuwe sponsors.
 Onze regeltjes zijn inmiddels wel bekend. Wel willen we nog een kanttekening maken... namelijk dat kaartjes die vóór 1 juli gemaakt zijn niet mee kunnen doen!!
Je moet je aan de sketch houden en die komt er vanaf de 1ste van de maand op te staan.

Eerst willen we iedereen weer bedanken voor de prachtige kaarten voor de maand mei en uiteraard de winnaars  - Astrid, Annemarie, Manuela en Monique - van harte gefeliciteerd.
Meld jullie even via de email.... bitte meldet euch alle 4 via der Email.

Scroll even naar beneden om de mooie kaartjes te bewonderen..
 De regeltjes voor het meedoen zijn nog steeds hetzelfde......
Ook voor deze challenge gelden dezelfde regeltjes als altijd.
1. Jullie mogen, zoals altijd meedoen met 3 kaartjes.
    You can join us with 3 cards!.
    Du darfst mit 3 Karten mitmachen!
2. Je mag de sketch draaien en spiegelen, als hij maar zichtbaar is.
3. Er mag een stempel op de kaart, maar ook een plaatje is welkom.
4. De winnaar en top 3 mogen de maand erop GDT zijn.

de sponsors voor de maand juli zijn:









En dan nu de kaarten, gemaakt door team b







en de sketch

Doen jullie allemaal weer mee??
Wij zijn benieuwd naar jullie uitwerking van de sketch. :)
Tot ziens....
Het Team.


16 opmerkingen:

  1. Leuke schets weer. En de winnaars van het vorige beticht hebben het verdiend hele mooie kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kaarten zijn er weer gemaakt.
    Ik ga weer meedoen ..hele leuke sketch!!

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden, dames! Heel mooi, stuk voor stuk. Ik ga weer mijn best doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een leuke sketch en mooie voorbeeldkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeeldkaarten van een gave sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for a great sketch & wonderful DT inspiration! Best, CG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke sketch weer, zojuist mijn (eerste) bijdrage geleverd.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for the wonderful challenge. I love the sketch, and you helped me make such a fun card with it! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke voorbeeldkaarten met een pak inspiratie voor mij.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke sketch was dit weer. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn tweede kaart heb ik nog een keer geplaatst omdat de link niet goed werkte bij de vorige plaatsing No. 35 mag dus verwijderd worden.
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie sketch. Ik krijg mijn kaart nog steeds niet goed geplaatst in deze rubriek

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I liked the arrows for their help in organizing your notes.
    หนังสงคราม

    BeantwoordenVerwijderen