zaterdag, maart 03, 2018

winnaars februari

We hadden beloofd vandaag de winnaars van februari bekend te maken, dus hier zijn we :)

Jullie hebben het ons weer moeilijk gemaakt met zoveel prachtige inzendingen. Dank je wel iedereen die mee gedaan heeft.

De winnaars zijn geworden................

Marja

Astrid ( crea-astrid)

Astrid (creaties van Strix)

Ela

Willen jullie je ALLE 4 aub even melden via het emailadres??
Vast bedankt.
We wensen iedereen een fijn weekend!!

Voor de lopende challenge even naar beneden scrollen.
HIER is de inlinz.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben. Daar ben ik erg blij mee.
    Andere dames ook gefeliciteerd met jullie prijs.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie ook dat ik een winnaar ben. wat superleuk. ok de andere winnaars gefeliciteerd bij deze. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie mooie kaarten 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk dat ik bij de winnaars hoor met mijn 'op de valreep' kaartje! Bedankt en ik stuur een mail en de andere dames natúúrlijk ook van harte! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ok de andere winnaars gefeliciteerd bij deze. Groetjes Marjaสมัคร D2BET

    BeantwoordenVerwijderen